24 SAAT ARKADAŞLARIMA ŞAKA YAPTIM!

  görünümler 203,344

Elif Yalcin

4 aylar önce

Ben Elif Yalçın. Bugün @MervanT @Merve Kutlu @Buket Sena ya 24 saat şaka yapıyorum. Çok eğlenceli bir video oldu. Aslında benim gazımla birbirlerine şaka yapıp durdular :D
Bana destek vermek için kanalıma abone olabilir videoma like atabilirsiniz. Videoma dahil olana arkadaşlarıma ayrıca teşekkür ederim :)

Bana Ulaşın
Instagram : elifyalcino ...
Twitter: elfyalcn​​​​​​
Email:elfyalcin.01@gmail.com
İş birlikleri: elif.iletisim@gmail.com
E.

YORUMLAR
Asra Nujin Cagribay
Asra Nujin Cagribay 2 aylar önce
#yanındayızelifyalçın
Asra Nujin Cagribay
Asra Nujin Cagribay 2 aylar önce
#yanındayızelifyalçın
Asra Nujin Cagribay
Asra Nujin Cagribay 2 aylar önce
Elif ablaaa yine geldim bunu atıp gidicem #yanındayızelifyalçın
Caner Dolu
Caner Dolu 2 aylar önce
Millete şaka yaptın şaka yaptığın insanla gittin başka arkadaşına yaptın bildiğin Yalancı çobana döndün hahahaha
Camdan Atlayıp İntihar edicem kanka💅👠
Camdan Atlayıp İntihar edicem kanka💅👠 2 aylar önce
4:48 haşmetli erkek Mervan
Mukaddes Yeşilyurt
Mukaddes Yeşilyurt 3 aylar önce
10B beğeni mi¿
Meryem Can
Meryem Can 3 aylar önce
Elif abla seni çok seviyorum canım ablam sen çok tatlış olmuşsun senin tatlığını güzelliğini kıskandım
blinkpink'in dünyası
blinkpink'in dünyası 3 aylar önce
Hepsine teker teker güldüm😂🤣🤣🤣😝🤭🤭🤣
dreamer astroneer
dreamer astroneer 3 aylar önce
Tatile korona nedeniyle gitmiyorum fakat eminim milleti uzun zaman sonrasında trollemek zevklidir
lavinia
lavinia 3 aylar önce
Elif=evin yaramaz çocuğu
Elif sude Şahin
Elif sude Şahin 3 aylar önce
8:03 Elif küpen düşecekkk🥲
Bilgecan Kezbez
Bilgecan Kezbez 3 aylar önce
3:25 Zeynep çok komik ya djakdhskdh
ESİLA CEYLİN ÜSTÜN
ESİLA CEYLİN ÜSTÜN 3 aylar önce
Aranızdan en güzeli kusura bakmayın ama Merve
KEREM ÇİMENCİ
KEREM ÇİMENCİ 3 aylar önce
Abla girişde bi Sibel Can kapak fotoğrafı gibisin
KEREM ÇİMENCİ
KEREM ÇİMENCİ 3 aylar önce
Bu arada beğeni için deil gerçekten öyle olduğu için söyledim
KEREM ÇİMENCİ
KEREM ÇİMENCİ 3 aylar önce
Ne olur kalp at
Batuhan
Batuhan 3 aylar önce
Abla senin 360 derece dönerek suya düştüğün fidyo aklıma geldikçe ğulüyom
Gülda Yalçınkaya
Gülda Yalçınkaya 3 aylar önce
Elif ablanın saçının saniyede değişmesi
Mustafa Semih
Mustafa Semih 3 aylar önce
negada gomik hı ,, , , ,
hilal istiyor ikra aşqosunu 🥂
hilal istiyor ikra aşqosunu 🥂 3 aylar önce
Video at artık elo paşa
Çise Erenkaya
Çise Erenkaya 3 aylar önce
Elifff sende survivor finalindesin gördüm ajahahab
hilal istiyor ikra aşqosunu 🥂
hilal istiyor ikra aşqosunu 🥂 3 aylar önce
@Çise Erenkaya of hemen bakıyorum
Çise Erenkaya
Çise Erenkaya 3 aylar önce
@hilal istiyor ikra aşqosunu 🥂 batuhanın arkalarındaydılar
hilal istiyor ikra aşqosunu 🥂
hilal istiyor ikra aşqosunu 🥂 3 aylar önce
Ya görmedim benn
МАСИС
МАСИС 3 aylar önce
L
Dolores`
Dolores` 3 aylar önce
Dikkat çekerim. "Kiloluyum. Çirkin değil." Diye bağırıyor. Çok güzel kadın be...
Dolores`
Dolores` 3 aylar önce
@beyza bir kişi senden çirkin veya güzel olabilir bu bir gerçektir.
İrem Ersoy
İrem Ersoy 3 aylar önce
Yaa elif sonda çok üzgündün bende üzüldümmm😦😟
Yusuf Gencaslan
Yusuf Gencaslan 3 aylar önce
Meyrem çanla küsdünüzmü 🤨🤨🤨
hilal istiyor ikra aşqosunu 🥂
hilal istiyor ikra aşqosunu 🥂 3 aylar önce
@eda harbi lan
eda
eda 3 aylar önce
Ooo 3 yıl oldu
Rüya Gündoğdu
Rüya Gündoğdu 3 aylar önce
Bak elo paşa kaç haftadır vlog bekliyorum at lan artık .
Remzi Baykal
Remzi Baykal 3 aylar önce
Sen istersin de atmazmı?
ceyholi
ceyholi 3 aylar önce
Peki şakalananların hepsinin elif'e yardım etmesi... İşte gerçek arkadaşlık budur hxkzbznbzmzbszvxksbsö
Remzi Baykal
Remzi Baykal 3 aylar önce
Feminizimin rengi olan mor renk giyinmişsin geçen sene giysen anlarımda bu sene ne oldu?
SARISINDAN
SARISINDAN 3 aylar önce
Elif tatile gidiyor hava atmak için video atıyor insanları kıskandırmak için. Sende bozdun be Elif
LG Tv plus
LG Tv plus 3 aylar önce
İzlenmeler ve yorumlar çok az Nadir video geliyor Videolar eskisi gibi sarmıyor kanal abone artmıyor Elif Yalçın batıyor!
Selin army
Selin army 3 aylar önce
Kalite Yok
Rumeysa Çiçek
Rumeysa Çiçek 3 aylar önce
Beğeniler azalıyor
♡Gacha Libby♡
♡Gacha Libby♡ 3 aylar önce
Keske meryemle kusmeseydiniz😢
Selin army
Selin army 3 aylar önce
Küsmediler zaten küsmüş gibi yapıyorlar inanma Bunlara.
Açelya
Açelya 3 aylar önce
Elo paşa video mu göndersen artık 😡
Aleyna Melek
Aleyna Melek 3 aylar önce
abla seni aslı abladan izledim ve çok güzelsin canım ablişim
İrem Gaia
İrem Gaia 3 aylar önce
Toprak bey pek yakışıklı
Selin army
Selin army 3 aylar önce
Çook skskk
Rumeysa Reyyan
Rumeysa Reyyan 3 aylar önce
Merve abla barınca korktum 🤣😂
hayriye buslu
hayriye buslu 3 aylar önce
Elif abla sizi ben emarda gordum asansörden inerken bide yanınızda kapalı bir abla vardi bide emardan çıktığınızda beyaz bir arabaya bindiniz
Eylül Mutluer
Eylül Mutluer 3 aylar önce
Elif abla bia zkilo ver çok güzel olurusn
Ekin Bingül
Ekin Bingül 4 aylar önce
arkadaşlarının arasında meryemi görmeyi ne kadaristerdik bee
Nihat Biricik
Nihat Biricik 4 aylar önce
Elif abla nolur tiplemeler gelsin nolur lütfen bayılıyorum o seriye
Nihat Biricik
Nihat Biricik 4 aylar önce
Elif abla nolur tiplemeler gelsin nolur lütfen bayılıyorum o seriye
Nihat Biricik
Nihat Biricik 4 aylar önce
Elif abla nolur tiplemeler gelsin nolur lütfen bayılıyorum o seriye
Nihat Biricik
Nihat Biricik 4 aylar önce
Elif abla nolur tiplemeler gelsin nolur lütfen bayılıyorum o seriye
Nihat Biricik
Nihat Biricik 4 aylar önce
Elif abla nolur tiplemeler gelsin nolur lütfen bayılıyorum o seriye
Nihat Biricik
Nihat Biricik 4 aylar önce
Elif abla nolur tiplemeler gelsin nolur lütfen bayılıyorum o seriye
Nihat Biricik
Nihat Biricik 4 aylar önce
Elif abla nolur tiplemeler gelsin nolur lütfen bayılıyorum o seriye
Fatma başarılı
Fatma başarılı 4 aylar önce
Sütten çıkınca bütün kaşıklar aktır. Önemli olan içinden çıktığın sütü ak bırakmaktır. Hz. Mevlana
miw U
miw U 4 aylar önce
bence mervan’a emre ya da kerim adı daha çok yakışıyor.
GüçStars
GüçStars 4 aylar önce
Güzel video bizim kanalımızada bekleriz :)
saçmalardan seçmeler
saçmalardan seçmeler 4 aylar önce
Yaaa hayirrr
Yaren Sağlam
Yaren Sağlam 4 aylar önce
dislike atanları cin öpsün
seda çınar
seda çınar 4 aylar önce
Demir alın gidelim oldurucekler bunlar beni hdkdjdjjd Elif reiiiss😃😃😃
purple purple
purple purple 4 aylar önce
Mervan seni gorunce ben bir a.ciyim şarkisi geliyo aklima bukadarda a.ci olunmaz be
Eda Koblay
Eda Koblay 4 aylar önce
Elo paşa, sen 9 köyü birbirine katar oturur çayını içer keyifle izlersin he 😂
SbutknowsNOTHING -sena-
SbutknowsNOTHING -sena- 4 aylar önce
Elifff kim milyoner olmak isterde sürünüyorum sarkısı çıktı aklıma geldin jaojfpwhd
Sertac Baykara
Sertac Baykara 4 aylar önce
Merve abla olmasa gelmezdim
müge
müge 4 aylar önce
Her kadin güzeldir ama bu güzellik kıskanılır.🌞🍯❤
safari☕
safari☕ 4 aylar önce
Vlog kanalına video gelmeyecek mi elif abla baak 1 ay oldu hala video yok
mor fare
mor fare 4 aylar önce
Seni çok se Elif yalcin Ve saclarin çok guzel İlk yorum olmasada Lütfen bu yoruma kalp İyisi varsin Yeni vidion gelince hemen tiklarim O elif yalcin Seviliyasun Unicorn gibi saclari Neon gibi
Fenomen kızlar TV
Fenomen kızlar TV 4 aylar önce
Abla sen Elif Yalçın sınya Merve Yalçın senin neyin oluyor
Mahya Donyabin
Mahya Donyabin 4 aylar önce
Çok iyidi ya
Azra Çağla BAŞKAYA
Azra Çağla BAŞKAYA 4 aylar önce
ÇOK tatlışsın elif
Ayşe Nur
Ayşe Nur 4 aylar önce
Slm ablacım şuan videonu tekrardan izliyorum şey dikkat ettim şu 7:55de küpenin arkası açık inşallah düşmemiştir 😂🌸💞💞💞çok dikkatliyimdir 😅🤓🤓
Selin army
Selin army 3 aylar önce
Şu an ayrı yazılır. Elif Yalçın izleyicilerinden ne beklenir ki zaten :D
Ayşən Əhmədova
Ayşən Əhmədova 4 aylar önce
Bu videodan çok gəlsin
Busra Gulle
Busra Gulle 4 aylar önce
AĞğAĞĞA laptop jssjjssj😂
minel oyku
minel oyku 4 aylar önce
Elif ya,cin ablanın bidiosunun izlemeden beğendim çünkü mükemmel olduğunu biliyorum
Editçiniz.x
Editçiniz.x 4 aylar önce
Abla zayıfladınmı suratın incelmiş çok güzelsin ❤️
Beyza Kul
Beyza Kul 4 aylar önce
8:00 küpesi açılmış dhjejdwj
SbutknowsNOTHING -sena-
SbutknowsNOTHING -sena- 4 aylar önce
Elif videoları arttır ya cidden az atıyorsun
•Girl_Power•
•Girl_Power• 4 aylar önce
👻💔👻👻
buket mısırlı
buket mısırlı 4 aylar önce
Bu nasıl salakça bir video ya
Gitti.
Gitti. 4 aylar önce
Cidden
Gülşen Uyanık
Gülşen Uyanık 4 aylar önce
Ormana giderken gördüm dizi mervryle cok tatlişdiniz aşko😍
NİLÜFER YUKA
NİLÜFER YUKA 4 aylar önce
Sudan korkup tatile giden koca yürekli elif yalçın
zehra hanım
zehra hanım 4 aylar önce
🤩😛
Nilüfer Yıldırım
Nilüfer Yıldırım 4 aylar önce
Abla kulağındaki pembe ayıcıklı küpen Mervan abiyle Pilsan yaparken açıktı düştümu
black pink
black pink 4 aylar önce
Kesinlikle bugünden sonra buluşmıycaksınız😅
umutcan kaplan
umutcan kaplan 4 aylar önce
Elif yalçın neden izlenmiyor eskisi gibi yaaa
SbutknowsNOTHING -sena-
SbutknowsNOTHING -sena- 4 aylar önce
Ben de merak ediyom ya
ListoPad
ListoPad 4 aylar önce
1-C sınıfından Elif Yalçın şakaları 😒
ELİF NİSA
ELİF NİSA 4 aylar önce
7:55 abla kupenin arkası açılmış KXJWJWBXJWJJWJSNZS
Begüm odabaşı
Begüm odabaşı 4 aylar önce
6:53 elifin Mervana aşkım demesi
tuğba.
tuğba. 4 aylar önce
arkadaşça diyo
Jennieblink
Jennieblink 4 aylar önce
Elif yalçın sevdiği insanlara aşkım der
Elif Naz Bağbaşı
Elif Naz Bağbaşı 4 aylar önce
3:34 altın gününde şerminin çayına tuz atan hain ayten teyze bakışı 😂
Fatime Muxtarova
Fatime Muxtarova 4 aylar önce
Abla yeminle Sana HELAL beee nasıl da zayıfladınn 😍😍😍
Emre Gökhan
Emre Gökhan 4 aylar önce
Hayat size güzel. Dert tasa yok. Ne güzel be
♡ Beyza sarı  ♡
♡ Beyza sarı ♡ 4 aylar önce
Güvenlerini inşallah kolayca kazanırsın.
Rana
Rana 4 aylar önce
Bu nasil 24 saatki, bu vudeo 21 saat once atilmiş. Yani 24 saat değip
eyelashes_billiee
eyelashes_billiee 4 aylar önce
Merve ve elifi shipleyen tek ben değilimdir umarım
Şahin Akgündüz
Şahin Akgündüz 4 aylar önce
8.03 küpe açık olum
nil su
nil su 4 aylar önce
Hem reels çek. Hem tatil vlogu çek. Hem şaka videosu çek. Onlari editle hazırla falan filan. Gerçekten çok iyi yaa. Seviliyorsun elo♥️🌼
Şenbahar Kocabiyik
Şenbahar Kocabiyik 4 aylar önce
8:07 elif ablanın küpesi düşecek
Düşler Sokağı
Düşler Sokağı 4 aylar önce
Her sakaladığıla plan kurması😂😂😂😂
Zeynep Durdu
Zeynep Durdu 4 aylar önce
Yazın tekne tatilindeyizdir noobody; Elif in kardeşi; kapşonlu swit giyinmeliyim
serra yaroğlu
serra yaroğlu 4 aylar önce
3.27 zeynep samdnaslkfcnlKADFNDSKÇDNFLSC MOOD YA
Şevval Demir
Şevval Demir 4 aylar önce
Elif abla bence diğer serisini anıl abi ile yap hem sana küsmez hem mükemmel fikirler verir👍👍👍
Mevlüt Kerme
Mevlüt Kerme 4 aylar önce
Boş içeriklere aynen devam 👎🏻
WANELLOPE
WANELLOPE Aylar önce
@Ömər Osmanlı hayvana hakaret etme
Ömər Osmanlı
Ömər Osmanlı 4 aylar önce
Beyinsiz insan(hayvanda diyebilirim aslında
Ömər Osmanlı
Ömər Osmanlı 4 aylar önce
Hayır hiçde bile
Zeynep ve Defne
Zeynep ve Defne 4 aylar önce
7:50 küpen düşebilir arkasi acikmis ☹
mavipati
mavipati 4 aylar önce
Seni çoook çoook seviyorum elo abla
Little heart broken
Little heart broken 4 aylar önce
Eliiff baya zayıflamışsın yüzün falan süzülöüş biraz
Asiye Tekneci
Asiye Tekneci 4 aylar önce
3:27 sabah kahvaltı da ben resmen
Ara
Ara 4 aylar önce
Yaa merveye nedan böyle yaptın kiyamam
Fatma Nur Kaya
Fatma Nur Kaya 4 aylar önce
Antalya'nın denizi bu yıl bı türlü ısınmasdı geçen senelerin bu Mayıs Haziran ayında defalarca girerdik dibimizde olmasına rağmen iki kere girdim
Esila Güngör
Esila Güngör 4 aylar önce
Yenıden migidiniz
Merve Kutlu
Merve Kutlu 4 aylar önce
Beni denize atmayacaktın… bunun acısı itina ile alınır. ❤️❤️❤️❤️
YAĞMUR YÜKSEL
YAĞMUR YÜKSEL 3 aylar önce
İntikam videosu gelmeliiii
Ravza Çakmak
Ravza Çakmak 4 aylar önce
Bencede intikam alın
Rose
Rose 4 aylar önce
Deniz soğuktu ama senin alacağın intikam daha soğuk olacak Merve abla 💜💙
Zehra's Blog 🖇lndie
Zehra's Blog 🖇lndie 4 aylar önce
Ve yorumum silindi 😥
Nisa Karaova
Nisa Karaova 4 aylar önce
İnitkam gelmeli abla 😈
E Demir
E Demir 4 aylar önce
Mervan ve buket arasında bişey mi var ?( not: bilmediğimden soruyorum)
Worlds 2021 Grup Aşaması: 1. Gün
7:38:26
LoLespor
görünümler 232 B
DÜNYANIN EN PİNTİ İNSANI | ÇÖPTEN YEMEK YEMEK
13:31
TEK RENK İFTAR MENÜSÜ 🥦|YEŞİL 🍏🥝🍀
22:32
Worlds 2021 Grup Aşaması: 1. Gün
7:38:26
LoLespor
görünümler 232 B
Yasak Elma 116.Bölüm Fragmanı
0:54
dizi dizi
görünümler 389 B
Amerika'da Sözleşmeli Askerlik Yapmak
39:47
Gokhan Oner
görünümler 531 B
Ada Masalı 18. Bölüm Fragman
0:54
Ada Masalı
görünümler 830 B
Tan Taşçı - Yalan (Zeynep Avci) | Blinds | The Voice of Germany 2021
7:02
The Voice of Germany - Offiziell
görünümler 3,7 Mn
Emir Can İğrek - Kor (Official Video)
3:04
Emir Can İğrek
görünümler 1,9 Mn