İLK DEFA SUSHİ YAPTIM🍱 SUSHİ YARIŞMASI 🏁

  görünümler 60,461

Elif Yalcin

21 gün önce

Ben Elif Yalçın. Bugün ilk defa sushi yapıyoruz 😅 bana sushi nasıl yapılır öğretiyorlar ve şef ile yarışıyoruz 🎉

*Sevgili arkadaşım @UĞUR KARDAŞ beni güzel mekanı sushinami de ağırladığı için ayrıca teşekkür ederim 🌸

YORUMLAR
Adnan Öztürk
Adnan Öztürk 3 gün önce
Yorumları ne kadar abartmışsınız gerçekten aramızda çok değişik insnlar var anlayamıyorum
Moros *
Moros * 5 gün önce
💜💜💜💜💜💜💜💜
Moros *
Moros * 5 gün önce
💜💜💜💜💜💜💜💜
Moros *
Moros * 5 gün önce
💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Moros *
Moros * 5 gün önce
💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Moros *
Moros * 5 gün önce
💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Moros *
Moros * 5 gün önce
💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Moros *
Moros * 5 gün önce
💜💜💜💜💜💜💜💜
Moros *
Moros * 5 gün önce
💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Moros *
Moros * 5 gün önce
💜💜💜💜💜💜💜
Moros *
Moros * 5 gün önce
💜💜💜💜💜💜💜💜
Moros *
Moros * 5 gün önce
💜💜💜💜💜💜💜💜
Moros *
Moros * 5 gün önce
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Moros *
Moros * 5 gün önce
💜💜💜💜💜💜💜💜
Moros *
Moros * 5 gün önce
💜💜💜💜💜💜💜
Moros *
Moros * 5 gün önce
💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Moros *
Moros * 5 gün önce
💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Moros *
Moros * 5 gün önce
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Moros *
Moros * 5 gün önce
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Moros *
Moros * 5 gün önce
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Moros *
Moros * 5 gün önce
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Moros *
Moros * 5 gün önce
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Moros *
Moros * 5 gün önce
💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Moros *
Moros * 5 gün önce
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Moros *
Moros * 5 gün önce
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Moros *
Moros * 5 gün önce
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Moros *
Moros * 5 gün önce
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Moros *
Moros * 5 gün önce
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Moros *
Moros * 5 gün önce
💜💜💜💜💜💜💜💜
Moros *
Moros * 5 gün önce
💜💜💜💜💜💜💜💜
Moros *
Moros * 5 gün önce
💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Moros *
Moros * 5 gün önce
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Moros *
Moros * 5 gün önce
💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Moros *
Moros * 5 gün önce
💜💜💜💜💜💜
Moros *
Moros * 5 gün önce
💜💜💜💜💜💜💜
Moros *
Moros * 5 gün önce
💜💜💜
Moros *
Moros * 5 gün önce
💜💜💜💜
Moros *
Moros * 5 gün önce
💜💜💜💜💜💜💜
Moros *
Moros * 5 gün önce
💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Moros *
Moros * 5 gün önce
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Moros *
Moros * 5 gün önce
💜💜💜💜💜💜💜
Moros *
Moros * 5 gün önce
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Moros *
Moros * 5 gün önce
💜💜💜💜💜💜💜💜
Moros *
Moros * 5 gün önce
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Moros *
Moros * 5 gün önce
💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Moros *
Moros * 5 gün önce
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Moros *
Moros * 5 gün önce
💜💜💜💜💜💜
Moros *
Moros * 5 gün önce
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Moros *
Moros * 5 gün önce
💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Moros *
Moros * 5 gün önce
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Moros *
Moros * 5 gün önce
💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Moros *
Moros * 5 gün önce
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Moros *
Moros * 5 gün önce
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Moros *
Moros * 5 gün önce
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Moros *
Moros * 5 gün önce
💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Moros *
Moros * 5 gün önce
💕💕💕💕💕
mor yazma
mor yazma 17 gün önce
uzgunum elıf ama sankı ustanın yaptıgını yemısler de artıkları elıfın tabagına toplamıslar gıbı duruyor ıkı tabak yan yanayken hos ben de yapmaya kalksam sındırmısler de koymuslar gıbı olurdu heralde bu kadarını bıle beceremezdım
80 MİLYON SENİ SEVİYOR
80 MİLYON SENİ SEVİYOR 17 gün önce
0:28 Banane
PARALI TROLL 👌
PARALI TROLL 👌 17 gün önce
Elifin Duru önverle yaptığı kavganın kurgu olduğunu söylemek bi işe yaramaz ondan bi şe kazanmamış. ama doğruysa aldatılma kurgusundan 100 bin abone kazanmış. Bu aldatılma tiyatrosunun kurgu olduğunu kanıtlarsak ve bu algıyı oluşturmayı başarabilirsek Elif 100 bin abone Kaybeder. 100 Bin!!!
PARALI TROLL 👌
PARALI TROLL 👌 17 gün önce
Olay kurguydu denmesin diye birbiriniz ile olan videoları kaldırdıktan sonra gelen pişmanlık hissi....
Elif naz Gücün
Elif naz Gücün 17 gün önce
Edit günü mü? Sen ne cüret ile yeni video atmaya hazırlanırsın?
Elif naz Gücün
Elif naz Gücün 18 gün önce
Elif senin kedin cins mi? doğru mu bu? Senin gibi cinsnsndçdkdkdk
Elif naz Gücün
Elif naz Gücün 18 gün önce
Aynen yaa bi de yaptıları saçmalık gerçek gibi görünsün diye o aldatma olayından bi kaç ay önce videoda Elif Psikolojisi bozuk sapık T*p arkadaşını arıyor ama o zamanlar güya sevgili gibi yapıyorlar o adam telefonu açıyor Elif diyor ki Napıyorsun? o adamda görüntüm geliyor mu benim diyor Elif de gelmiyor diyor. daha sonra Elifle biraz konuşuyorlar Elif de diyorki ama görüntün yok diyor o pislik kurgucu arkadaşı da diyor ki kardeşim benim görüntümün olmasına gerek yok ki senin içinin güzelliği yeter diyor. Yani güya Aslında o adam görüntüsünü başka bir kadının yanında olduğu için açamıyormuş. Bazıları bunu aldattığına dair kanıt olarak görsede biz bunu aldattığına kanıt olsun diye kasıtlı olarak ayarlandığını o kadar iyi biliyoruz ki... Ağlamacak haldesiniz saçma sapan şeylere inanıp Elife güçlü kadın diyenler ksksksjdn
KURGU ALDATILMA
KURGU ALDATILMA 18 gün önce
Elif benim adım ne?
Kerem ali Pınar
Kerem ali Pınar 18 gün önce
Arkadaşlar az önce bir video gördüm! Bu video Elifin kurgu yaptığı bir video! trpost.net/down/1LN5jW1jrn1qhpE/video.html Güya o olaydan 8 ay sonra ifade vermeye gitmiş! vah! vah! ne kadar da inandırıcı. amaçları 8 ay sonra tekrardan gündeme gelmek! Emin olun o g*y ile birlikte bir daha kurgu kavga yapacaklar. ikinizde iğrençsiniz gündemi kendi kurgularınız ile meşgul ediyorsunuz! size inanmıyoruz!
Kerem ali Pınar
Kerem ali Pınar 18 gün önce
Beyler Elif Instagram da garip garip paylaşımlar yapıyor. Ben ise tek kişi olarak linçliyorum. linç tayfa hep beraber Instagramda da Etkisiz hale getirelim bu pisliği.
Kerem ali Pınar
Kerem ali Pınar 18 gün önce
Instagram'a yeni attığın gönderiye ne çabuk beğeni botu attırtın?
Senem Yıldız
Senem Yıldız 18 gün önce
olay ne ya anlamadım
Nisa Boleli
Nisa Boleli 18 gün önce
Elif kedisine kahve içirmemiş
Kerem ali Pınar
Kerem ali Pınar 18 gün önce
Sahte hesaplarınla kendini savunacağına sınava çalışaydın
Kerem ali Pınar
Kerem ali Pınar 18 gün önce
Elif sahte hesabınla bana da yanıt versene
Kerem ali Pınar
Kerem ali Pınar 18 gün önce
Elifi savunan/ Seven herkes aslında Elifin hesabıdır.
Elif naz Gücün
Elif naz Gücün 17 gün önce
@musician Sen Elifin hesabısın
musician
musician 18 gün önce
He he ayn.issizsiniz ya resmen herkesi de kendiniz gibi biliyorsunuz.
Vay Olm
Vay Olm 18 gün önce
Elif’çim hiç kendini üzme ve bu salak mahlukları sen hiç takma.Bunlar belli ki kendilerini bir şey sanıyor.Biz seni seviyoruz.Video yine gayet güzel.Like’ımı da atayım🤍☺️
Kerem ali Pınar
Kerem ali Pınar 18 gün önce
Bakalım Senin İp adresin kimlerin ki ile uyuşuyor🤗
kemal can
kemal can 18 gün önce
Elif Google yaz İp control 6207 ya da İp control 8207 Sonra hesap isimlerini yaz oraya bak bakalım kim sahte hesaplarıyla neler neler yazmış
kemal can
kemal can 18 gün önce
Sahte hesaplarınla o adamı linçleyince bizde aa adam linç yemiş kesin olay gerçek mi diycez?
Enes Yayla
Enes Yayla 18 gün önce
Arkadaşlar yeter artık daha kötü yorum yazmayın beğenmekten elim ağrıdı
PARALI TROLL 👌
PARALI TROLL 👌 18 gün önce
Arkadaşlar Elifinde duyguları var o da insan yeter artık daha kötü yorum yazmayın hepsini beğenmekten Elim yoruldu.
Enes Yayla
Enes Yayla 18 gün önce
znsndjdjd
Buraak Pro
Buraak Pro 18 gün önce
Sevgili olmak günah o adamla sevgilin gibi konuşmuşsun
Sdnzzz wsz
Sdnzzz wsz 18 gün önce
Kanka ne diyosun sus
Fairytale
Fairytale 18 gün önce
Ne alaka
Kerem ali Pınar
Kerem ali Pınar 18 gün önce
Ya niye o adama çiçek gönderip beybi falan yazarsın ki?
Derya Ç.
Derya Ç. 14 gün önce
Sen sor diye beybiiiikkkk 😉😉😌😌
Rana Güçlü
Rana Güçlü 18 gün önce
O adam kim ve niye ona çiçek gönderiyorsun😡😡😡😡😡
Ceylin Kocayürek
Ceylin Kocayürek 18 gün önce
O kişiye niye çiçek gönderiyorsun? Sevgilin mi yoksa? sen niye sevgili yapıyorsun? yapamazsın sevgili mevgili haram haram
bihter
bihter 10 gün önce
e sen nasil suan bu yorumu yapiyorsun
bihter
bihter 10 gün önce
herkeste ahlak bekcisi kesilmis ya
Fairuza Çetinkaya
Fairuza Çetinkaya 14 gün önce
Salak o zaman insanlar neden evleniyor abi biktim her seye haram diyip duruyorsunuz yakında utanmasan nefes alma haram diueceksin
Asya
Asya 16 gün önce
Allah mısın knk hayırdır
azra nihan
azra nihan 17 gün önce
😟
Asim Seisiz
Asim Seisiz 18 gün önce
Niye tanımadığın kişilere çiçek falan gönderiyorsun? kim o adam?
İsmim mesut göbek adım bahtiyar
İsmim mesut göbek adım bahtiyar 18 gün önce
@Kerem ali Pınar sen kimsin de kendinde bu hakkı gördün 😂
Kerem ali Pınar
Kerem ali Pınar 18 gün önce
@İsmim mesut göbek adım bahtiyar Niye biz belki Elifi elin adamına kaptırmak istemiyoruz
İsmim mesut göbek adım bahtiyar
İsmim mesut göbek adım bahtiyar 18 gün önce
@kemal can geremez 😂
kemal can
kemal can 18 gün önce
@İsmim mesut göbek adım bahtiyar Geremez mi?
İsmim mesut göbek adım bahtiyar
İsmim mesut göbek adım bahtiyar 18 gün önce
Seni mi gerdi
mklam tV
mklam tV 18 gün önce
Niye o adama iyiki doğdun beybik diyosun?
Tarık Tufan
Tarık Tufan 18 gün önce
Niye abone satın alıyorsun?
Keram Sesiz
Keram Sesiz 18 gün önce
Abone satın aldığını herkes biliyor 🙂
Ece Gece
Ece Gece 18 gün önce
@Sdnzzz wsz Gerçeklerin acı olduğunu herkes biliyor.
Sdnzzz wsz
Sdnzzz wsz 18 gün önce
Susman gerektiğini herkes biliyor
Teran Sukalsı
Teran Sukalsı 18 gün önce
Elifin botçuları bile artık Elifi sevmiyo beyler kskskslslslsks
Elon Musk
Elon Musk 18 gün önce
Hayatımı mahvedenlere söylediğim bir tweeti bu Tweetide kaldırmıyorum demişsin. Hayatını neden Mahvoldu kurgudan Aldatılma yaptığın için mi Ksjdksjflskdldkdkfl
Buraak Pro
Buraak Pro 18 gün önce
Abi bu Elifin her şeyinin görüntülemelerinin abonelerinin beğenilerinin falan her şeyinin ettiği kavgaların bile sahte olduğunu biz 3 ayda öğrendik. siz Elifi 6 Yıldır takip ediyorsunuz onu geçtim ettiği kavganın da kurgu olduğunu anlayamadınız mı? Kız aldatıldıktan bir gün sonra Aldatıldığını video da gülerek anlatıyor skssksksksl bu kadar da akılsız olmayın abi ya azıcık sorgulayın siz Z kuşağısınız. ama bu video da Görüntüleme botları çalışamamış herhalde botçuları bile artık Elifi sevmiyor KDKKSJSLSKDKCKDDDŞSD
Elif naz Gücün
Elif naz Gücün 18 gün önce
@Vusale kerimova Kurgu yapmış işte
Kerem ali Pınar
Kerem ali Pınar 18 gün önce
@Vusale kerimova Şu an bu videoyu izliyorum. bu videoyu öğrendiğim çok iyi oldu şimdi bunu tüm herkese yayıp bu videoyu linç ettireceğim! kurgu yaptıkları için.
Vusale kerimova
Vusale kerimova 18 gün önce
@Kerem ali Pınar elifin vlok kanalının 3 yada 2 nci vidyosunu izle gel defeoll
Kerem ali Pınar
Kerem ali Pınar 18 gün önce
@Vusale kerimova O kadın onu mahkemeye falan vermedi Elif videoları kaldırdı sonra mahkeme kararı nedeniyle kaldırıldı diye uydurdu
Vusale kerimova
Vusale kerimova 18 gün önce
Arkadaşım bu kizı aldatldığı kadın mahkemeye verdi görntulerni yaydi diye odami sahte kurqu ya bu kizin instaqrami calındı budami kurqu gerizekalı insanlarsiz gercekten
n
n 18 gün önce
elif kapat yorumları
Mustafa Gül
Mustafa Gül 18 gün önce
Sizce Elifin diş hekimi neden ertelenmiş olabilir?
şeymanur şahin
şeymanur şahin 19 gün önce
ay eliffff kombinin çok hoş askooo🧿🧿🧿🧿
buket mısırlı
buket mısırlı 19 gün önce
Artık izlenmiyorsun kanka napsan sende mi nişanlansan
Gülcan Korkmaz
Gülcan Korkmaz 14 gün önce
sende bi kessen mi sesini?
Zeynep KAYA 🦄
Zeynep KAYA 🦄 19 gün önce
Abi bu kız naptı bilmiyorum ama iyi kız ha bu arada kediye kahve vermedi diyenler olmuş arkadaşlar kediye kahve verilmez ölür oracıkta kediye her şey de verilmez neyi verirlerse onu yerler kedi kahve içmez aklinizda bulunsun bu arada elif gene çok güzel içerik yapmissin hoşuma gidiyor içeriklerin seni seviyorum ❤️ Bunu yazmayı unutmuşum kız kediye kahve vermedi diye linç ettiniz tamam verdi diyelim gene linç edecektiniz kızı kediye kahve verdi kediyi alsınlar diceksiniz gene valla sevmiyorsanız neden abonesiniz ki çıkın arkadaşlar okadar nefret kin besliyorsanız kızdan izlemeyin . Sınav konusuna gelirsek bazılarınızın sınavı iyi bazılarınızın sınavı kötü geçebilir insanlık hali çalışmamışındır ya da konulara yanlış çalışmışındır yani insanlık hali bunlar gelip kızı linçlemenize gerek yoktu.☺️
İlayda
İlayda 19 gün önce
Üniversite sınavına girenler mezun oldu siz daha yok sınav yok bilmem ne. Kardeşim salın insanları artık salın ne bu nefretiniz
Sıla
Sıla 19 gün önce
Lan niye kadını linclemek için değişik değişik konular açıp boş konuşuyorsunuz
Teran Sukalsı
Teran Sukalsı 19 gün önce
trpost.net/down/0dh4q32heJuIfro/video.html Bir çoğunuz bunun da kurgu olduğunu bilmezsiniz mesela
Hilal
Hilal 19 gün önce
Sormadim
PARALI TROLL 👌
PARALI TROLL 👌 19 gün önce
Ooo Kral ifşa et böyle pislik kurgucuları
Teran Sukalsı
Teran Sukalsı 19 gün önce
Sosyal medyada en çok yapılan kurgular 1 İntihar kurgusu 2 Aldatılma kurgusu. Şimdi size Cem Korkmazın İntiharının kurgu olduğu ile ilgili verileri paylaşacağım! ilk olarak Cem, önceki videolarında yurt dışına gitmek istediğinden bahsediyordu yani bunun için Oha diyorum şirketinden ayrılmak zorunda kalacaktı çünkü yeni bir hayata ve yeni bir iş kuracaktı. ama bunu takipçilerine ve insanlara intihar kurgusuyla göstermek istedi çünkü şu an hala Cem Korkmaz her yerde konuşulmaya devam ediyor o da bunu istemişti zaten. intiharı gerçek gibi görünsün diye sanki linç yediği için intihar etmiş gibi yaptı. oysaki açtığı canlı yayınlarda onu sadece 2 kişi linç eriyordu diğer herkes ona destek oluyordu. ve büyük ihtimalle onu linç edenlerde onun arkadaşlarıydı. gayet mutlu bir kişi olmasına rağmen güya linç yediği için intihar etmiş gibi yapmak için hazırlandı. Ve sahte intihar ettiği gün o evde diğer fenomenlerde bulunuyordu. çünkü bu intihar kurgusu zor bir iş olacağı için arkadaşlarıyla beraber bir çok kişi toplanmıştı. sahte intiharı gerçekleştirdikten sonra babası da sinirli ve ağlamaklı bir şekilde konuşuyordu. ve şunu unutmayın babası ünlü bir oyuncuydu. Cem Korkmazda bir oyuncuydu. ve Anneside ağlıyormuş gibi Rol yaptı. daha sonra Cem yurt dışına gitti. şimdi ise babası da güya ölmüş gibi yapılıyor asılında Babasıda Cem'in yanına Yurt dışına gitti. Cem bu kurguyu tam 2 Yıl boyunca planladı ve yaptı bununla ilgili elimizde çok fazla kanıt var. XXXTentacion kurgu intihar yaptı. Yani sosyal medya da görünen bu intihar meseleleri kurgudur ve yalandır.
Hilal
Hilal 19 gün önce
Knk ne anlatiyon
波Nisa
波Nisa 19 gün önce
Tentacion ne alaka gözünü seveyim
buse
buse 19 gün önce
Türkçe bölümü okuyan bir insan olarak tyt Türkçe abarttığınız gibi zor değildi, belki zorlasan standartın biraz üstündeydi. Ayrıca her insanın bilgi birikimi farklı olabilir, kadına kolay gelmiş olabilir. Bir insan bir dersi yapabildiği için linç yer mi:D bence kendi başarısızlıklarınızı insanlara nefret ve kin kusarak bastıramazsınız
musician
musician 18 gün önce
Cok sukur.biri aciklamis
Teran Sukalsı
Teran Sukalsı 19 gün önce
Cem Korkmazın intiharının kurgu olduğunu bir çoğunuz bilmezsiniz mesela
ilksen
ilksen 17 gün önce
Yok artık.Her şeye burnunuzu sokuyorsunuz da ölüm ya ölüm bir sonraki adımı yok ölümün.Ve siz ailesinin arkadaşlarının acısını böyle diyerek yok sayıyorsunuz.Bu kadar iğrenç yorumlar yazıp içinizin kirlenmemesi imkansız.Sizim gibi insanlarla aynı toplumda yaşamak korkunç
Hilal
Hilal 19 gün önce
Ne diyon
İrem Armağan
İrem Armağan 19 gün önce
videoyla baya alakalı :D
BLİNK•ARMY•MIDZY•STAY
BLİNK•ARMY•MIDZY•STAY 19 gün önce
Oha bu yorumlar şaka mı abi ya kendinize gelin
Ali Aktaş
Ali Aktaş 19 gün önce
Eski sevgilisinin Anneannesini öldürmüş
Hilal
Hilal 19 gün önce
Sil knk
Teran Sukalsı
Teran Sukalsı 19 gün önce
@İrem Armağan O A...gün pisliği kurgu yaptığını Anneannesine söylememiş Anneanneside gerçek sanıp üzüntüden ölmüş!
İrem Armağan
İrem Armağan 19 gün önce
yani profil fotoğrafinda rte olan insandan nasıl yorum yazmasını beklersiniz ki
Teran Sukalsı
Teran Sukalsı 19 gün önce
Eski rol sevgilisinin diyecektim sanırım
Elif naz Gücün
Elif naz Gücün 19 gün önce
Ne? ciddi misin?
İsmail YK - Ağlarsan Ağla  (TaneryMusix)
3:33
Musicom Prodüksiyon
görünümler 146 B
Img it popped!! #Shorts
0:12
Romina Gafur
görünümler 69 Mn
TEK RENK İFTAR MENÜSÜ 🥦|YEŞİL 🍏🥝🍀
22:32
Dev Market Turu ! Yine Yakalandık
19:05
Noluyo Ya ¿
görünümler 913 B
10 METRE LAHMACUN YEME YARIŞMASI!
18:47
Orkun Işıtmak
görünümler 3 Mn
10 Katı Yunanistan  |  Bi Bakıp Çıkıcaz
50:22
Noluyo Ya ¿
görünümler 1,8 Mn
İsmail YK - Ağlarsan Ağla  (TaneryMusix)
3:33
Musicom Prodüksiyon
görünümler 146 B
Img it popped!! #Shorts
0:12
Romina Gafur
görünümler 69 Mn
Worlds 2021 Grup Aşaması: 3. Gün
8:16:11
LoLespor
görünümler 213 B
ENHYPEN (엔하이픈) 'Tamed-Dashed' Official MV
4:11
Yargı 5. Bölüm Fragman
0:42
Yargı
görünümler 1,7 Mn